Heeey sweets :D

Heeey sweets, min dag har varit underbart kul och mysig Hannah med Melissa och Kelly, och Linda och Ville var här idag, vi har fikat och snackat en massa skit :D Tiden bara rusar som synd är. Men till helgen så ska jag på 25års party hos Linda så då har vi ett par timmar yttligare att slå ihjäl, hoppas Hannah blir med ett par timmar. På lördag förmiddag så kommer Hannah´s pappa som ska hjälpa oss att få bort tre stora buskar med gigantiska rötter så vi kan få dit lillstugan och måla den, är ju på tiden när vi bott här i tre månader, men som ni vet som har barn så är ju tiden knapp och den tid man har som man inte jobbar bara springer förbi. Vill hinna mesta möjliga på minsta tid så man kan ha lite kvalitetstid med barn, familj och vänner. Men det måste jag säga att jag fått rätt mycket av under min semester. Nu ska vi smita iväg till svärmor och svärfar på lite kvälls krubb, se ya sweetys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0