mysisar där ute

Ja det är verkligen spännande på bingon mycket tokigt och knasigt sex saxar i en sax ask var det jah... Vann ju inget idag heller men hade en skita kul kväll med gumman (Titti). Och Linda va kul att du med fick arslet ur vagnen och åkte in.
Idag har jag uträttat det som skulle uträttas och haft det bra och skönt. Barnen har varit nöjda förutom att de ville att Hugo skulle komma ut å leka kl 9 i morse haha, rinde på dörren men sa inget ja som sakt va det är mina och helt underbara ändå.  Barnen sa inte ett ljud eller rörde inte en min då de fick sprutan förut vid 16, så duktiga, Prinsen sa till sköterskan Anna att jag ska åka till Turkiet, och mer var det inte med det. Sen när det var klart åkte Prinsessan med morfar å mormor hem i ett par timmar å Prinsen har sprungit runt och vattnat alla blommor.  I helgen ska jag jobba mina två sista dagar sen har jag sem, kommer då bli en hel del mer bloggande. Vet bara inte hur jag ska lyckas klara mig utan er i en hel vecka i Turkiet, lyckas kanske snoka upp nån dator... Nu ska jag ta kvällen med LOVE å kolla in fortsättningen på svenskahjärtan. Ha en fortsatt trevlig kväll pussisar å kramisar mysisar därute <3

Kommentarer
Postat av: Josiee

tack söltnos:)Hoppas du får en skön fredag!:)

2008-07-04 @ 04:28:52
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: svar från malutta!!

tack,stolt,men vilket slit de va med dem,,,så man får vara stolt idag!!! gör de de passar till allt ha en bra dag.

2008-07-04 @ 07:18:58
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/
Postat av: Linda

det var kul men lite besviken han lova faktist det var vinst på mina brickor, men tyckte då inte jag fick tuta nått. Hör av er om ni ska iväg nån mer gång kanske jag får hänga på =) trevlig helg kram

2008-07-04 @ 11:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0