Puss på er<3

Vet att jag har varit dålig med uppdatering men har haft full rulle i livet sen jag kom hem på svensk mark igen, varit i stugan med LOVE´s familj lite trångt då de redan var 6 personer så stackars Alex fick sova i bilen , lite stel men hade annars sovit skönt. Idag så har vi faktiskt hunnit med en hel del

*Klippt gräset
*Klippt ner alla buskar som skall klippas ned
*Hjälpt Papi att köpa grejer till altanen
*Tvättat bort den sista tvätten
*Vattnat blommorna inne och ute
*Slängt skräp på släpkärran som ska till tippen i morgon
*Plockat ca 5 liter röda vinbär till min moster
* LOVE skulle köra trimmern men ingen fick liv i den.....?

I morgon ska vi röja lite till i trädgården och städa och packa ihop inför sommarstugeliv nr 2, åker till Torp på lördag till söndag ska bli mysigt, håller tummarna för fint väder. Vi ska grilla korv och mysa hela familjen, det är ju inte lyx precis men det är det som är den stora charmen, finns inget rinnande vatten och ingen el, så vatten får vi ta i dunkar från LOVE´s mormor och morfar, och ska vi titta på tv får vi höra på ett hejdundrande el agregat. Bilder kommer efter helgen.
På måndag så ska jag och L ha en kaffe dejt blir kul. Titti jag ringer dig i morgon har haft så mycket att göra så jag har inte haft tid, kanske kan klämma in en fika under dagen om du inte jobbar??? Sen ska ju flickorna ha sina presenter.

Tias ville även ta en fika på Cleve så den ska jag också lyckas hinna med. Love U all my mysiga friends, ni e guld värda så lycklig att jag får vara delaktiga i era liv, det betyder så mycket. Synd att dygnet inte har fler timmar så man kan umgås mer :D Nu ska jag ta kvällen är så trött, hoppas på sovmorgon....LOVE YA ALL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0