Till veckan så ska jag

God morgon, nyvaken och utvilad kl är nu 11:22 :D Längesen jag fick den sovmorgonen, ska ta och hoppa in i duschen och göra mig i ordning ska va på jobbet kl 13. Måste hinna göra hårinpackning också. Igår kollade vi nästan igenom alla avsnitten i andra boxen av svenskahjärtan, kl blev 02:00 innan vi kröp i säng. Mami hade ringt nu på morgonen och velat att jag skulle bli med in till stan för att byta ett av linnena hon köpte igår, skulle ha en större storlek, synd jag sov men Prisessan är med henne in, hade fått pengar att köpa något till resan av morfar. I morgon skulle det bli sämre väder synd då man blir så pigg och glad i det underbara vädret.Så då får vi se vad vi hittar på efter att jag jobbat klart.

Till veckan som kommer så har jag gjort ett litet schema

*Måndag: Promenad med Titti, Växla pengar på forex, köpa det sista på Apoteket
*Tisdag: Ev åka till torsby och hälsa på LOVE´s mormor och morfar
*Onsdag: Städa klippa gräs och förbereda inför resan
*Torsdag: Promenad med Titti, Städa inne, Tutbingo
*Fredag: Fira min födelsedag iförväg med släkten, Promenad med Titti
*Lördag: Barnkalas för Moa hemma hos Titti
*Söndag: Ha mys med familjen och käka god middag (Jag fyller år) Promenad med Titti, packa det sista inför resan åker på måndag :D
Även fika med Linda under veckan

Ha en helt underbar dag i solen ni som är lediga see ya i morgon Pussisar å kramizar sötnosar

Kommentarer
Postat av: casey såklart

svar: desamma:)

2008-07-05 @ 19:17:44
URL: http://casmat.blogg.se/
Postat av: alexandra

de suger att jobba helg ja =(

2008-07-06 @ 10:30:27
URL: http://dependence.blogg.se/
Postat av: linda

sista dagen nu gött med sem sen va?! Fika till veckan får höras om vilken dag så jag kan ta bilen.

Å du ring om ni vill ha sällskap på torsd va ju riktigt kul detta med tutbingo hahaa

2008-07-06 @ 11:55:23
Postat av: Anonym

vilka härliga dagar du ser ut att ha,här är de bara regn... imorgon drar rtävlingen av sexleksaker igång på min blogg håll utkik & var med & tävla!!!ha en bra dag kram malin

2008-07-06 @ 12:44:32
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0