Im in love

Nu kanske det blir en lång blogg drar en resume av dagen....
Prinsen & Prinsessan, kollar in vilket nagelack som är bäst i färg
lila blev detjätte finttyckte Prinsen med som också gärna hade viljat målat naglarna, så vi var ovänner ett litet tag efter hihi.
Fixade mig värdens smarrigaste lunch...

Fläskfilegryta m. soltorkade tomater, grönsaker, vitlök och ris, om nån vill ha recept fråga gärna :D
Sen kom mami så vi åkte till stan och hälsade på min syster som jobbar på Boulevard denna vecka
Så söt och nöjd trivs jätte bra.
 En prins hittade jag i butiken, följer säkert med någon hem snart.
Knallade vidare in på Wear It och hittade två snajsiga linnen   skall snart packas ned i min resväska. Och till den slutgiltiga finalen jag bara är helt fullkomligt förälskad
 så nu ska jag ta och börja renovera på gästtoaletten under veckan som kommer. Vad ska ni godingar hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0