''''T''''

Skönt en dag kvar att jobba sen är man ledig två och vilar upp sig inför de sista två dagarnas jobb innan sem känns helt ok. Idag har jag jobbat på fm det var riktigt kul faktiskt, och skönt att vi har bra sem vikarier :D När jag kom hem slängde jag ihop en snabb lunch å lämnade Prinsessan  hos mami, och Prinsen  åkte iväg med LOVE & Tarzan  till Åmål med Tarzans bil, medans jag själv gick på promenix med H. I morgon blir det kilene med Titti på 5km ska bli skönt att få riktigt svettas när man bränner fläsk. Blir även promenix på torsdag efter att jag varit på Vårdcentralen med barnen de ska ha vaccination innan resan. Ska ta tag i lianen och svinga mig å kröppen in i duschen sen är det kvällen för mig idag ska va pigg i morgon :P Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0