9 juni

Hej ho hett som i hell idag igen svettigt värre är det. Har traskat hem till svärmor å svärfar lämnat barnen och nu sitter jag hos mami å väntar på LOVE vi ska åka te staden å kolla kläder. Har varit en bra dag. började med frukost å sjövilda barn som väntade på att vi skulle ta äventyret på dagis, allt var så bra har en sån duktig ängel till son frodas å utvecklas, är snäll å givmild å det är ji bra när ha e på dagis. Hemma är en annan femma haha.
Sen tog jag å barnen å åkte till McDonalds de tog en varsin happy meal, åkte hem å lagade mat till mig själv sen kom HAnnah, Melissa å lilla ängeln Kelly så hjärtans söt så man blev hypersugen på en till. Nog om det de badade å härjade barn åt alla håll inne ute uppe å nere sen tog vi skrinda å barnvagn knallade hemmåt svärmor. Nu kom LOVE så nu får jag avbryta kramiz på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0