Fredag den 13:e

Inte fått det jag vill ha än, min dataskärm alltså! Men hoppas innerligt att den ska komma idag så jag och skärmen kan få en underbar helg tillsammans hehe. Hänt under veckan: Det bästa av allt jag har fått fast anställning så nu är jag nöjd och lycklig. Jobbar de sista timmarna nu innan jag får krypa hem och ta helgen ska bli skönt. Vill ha semester nu. Under helgen ska jag försöka få lite gjort, åka till stugan och ta en fika på stan om H och T kan slita sig hemmifrån?? LOVE ville att vi skulle åka ned till mami å papis båtskjul och låna den lilla ekan som ligger i där inne, papi får väll ringa Rajmo å fråga om vi får ta en tur. Nej nu ska vi ta ett ryck och få nått gjort trevlig helg Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: titti

Grattis gumman, så du fick ta över hennes rad...gött för dig!

Grattis än en gång!

2008-06-13 @ 14:06:26
Postat av: Terez

Men du om du ska till stugan hur har du då tänkt med stan??

Kramiz

2008-06-13 @ 20:56:20
Postat av: Linda

Grattis gumman gött me fast jobb va.

Hoppas allt är bra iaf åhh ja ska ha så kul som möjlig i morron kramar L

2008-06-13 @ 21:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0