Hänt och skett under....

3 juni: Tisdag solen skiner å steker mitt skin, dock inte skönt eftersom jag var tvungen att lägga in värdens förkyldning mitt i hettan....

Saker som har hänt på sistonde H har fått sitt efterlänktade lilla knyte en liten prinsessa GRATTIS! Hoppas att paketet blev bra :)

 Ringt OnOff idag och de har dömt ut min skärm så Torsdag fredag ska jag få hämta en ny, så hoppas att allt ska funka så jag kan uppsatera lite oftare, varit dåligt på sistonde.

Haft två sjuka barn i feber å skrtikpanik syndrom + treårs hysterisk trots gånger  2, hoppas någon e ovinerligt avundsjuk på detta??? Så glad att de börjar komma upp i ålder så man ser ljuset på tunneln!

Nu ska jag bege mig ut på långsemester hehe ska till  å boka resa VI SES!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Tusen tack för presenten! Krya på dig och kom och lek med oss!!!



Kram

2008-06-04 @ 09:30:37
URL: http://hannah83.blogg.se/
Postat av: Terez

Och vart ska du smyga på semester då?? Nyfiken hihi.

Kram kram

2008-06-04 @ 22:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0