Hmm kamera eller inte kamera???

LOVE kom hem på en blixtvissit och verkade ha funderat på att köpa en ny kamera så vi får se sen idag om det bär iväg till elgiganten, expert, onoff eller nått, vore lite snajs att ha en ny skita bra kamera så man kan få lite fina bilder på barnen.
Har försökt att komma in på ellos hela morgonen å kolla lite extra kläder till barnen men det verkar som om de ska administrera sidan idag får ta en kik in där senare. I eftermiddag så ska jag å Titti ut å röra på fläsket blir skönt, och i morgon blir det en sväng på tutbingo :D Gillar verkligen när det händer en massa saker, och det är bäst att passa på nu under sommarmånaderna för när vintern kommer så går jag i ide. Tar mig ett varv men snabeldraken höres sen darlings

Kommentarer
Postat av: Fie

Jag vill med ha en ny :P Fy nu blir det jobb å jag är redan trött hihi...

2008-06-25 @ 20:27:40
URL: http://fie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0