Jag e lycklig vill dansa

Skönt nu har en hel släpkärra till lämnat mitt garage, känns så befriande att jag vill dansa lite :D Slängde mattor, kläder, barnkläder, barnskor, leksaker, gosedjur, kartonger, krukor, och en massa tavlor, husgeråd ja och en hel massa annan drös, så ska ta mig ett ryck och hiva ihop yttligare en släpkärra. Sen har jag varit duktig och tvättat upp allt i barnvagns väg och babysittrar mm som ska säljas så jag blir av med det också gör mer nytta hos någon annan än mig. Väntar på att L och V ska komma på kaffe. Sen ska jag klämma in en 5km på kilene med gubben och ev en runda på bergvik med mami och yster. see u soon kramiz darlingar


Kommentarer
Postat av: terez

hehe ja snacka om bitter fitta asg! men men jag tog det med ro förengångs skull:) Jo då allt e bara bra och ja tyvärr jobbar jag än, går den 18/7 så det är ett par veckor kvar.

Själv då? gött att åka på sem snart va:)

Fika till veckan med H tycker jag på cleve??

Kram kram

2008-06-28 @ 14:04:20
Postat av: terez

ja jag är ledig hela veckan föruton torsdag kväll mellan 15-22 :) så jag kan när ni kan!

2008-06-28 @ 18:59:43
Postat av: Fie

Du är utmanad

2008-06-29 @ 09:14:26
URL: http://fie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0