Min kväll

Hejsan skönt nu är det äntligen kvällen och jag jobbar i drygt 2½ timma till sen ska jag slänga mig på cykeln och åka hem. Var en hektisk förmiddag precis så att jag fick tiden att gå ihop tills mina juveler skulle va på dagis. I kväll så kommer Tarzan & Jane, Jane ska klippa mig så mitt hår får ett lyft innan resan, det blir skönt. Nu är passen hämtade och typ allt är köpt och packat inför resan så nu kan jag va cool med det. Skönt att solen varit framme idag blev genast på strålande humör vill då som vanligt dansa, är inne i ett tokroligt rus och allt är bara så jälva bra skönt D. Inte långt kvar tills jag fyller åt ska bli spännande och se vad som händer fyller ju ändå halvjämt, ev kanske utgång. Nej nu mina darlings ska ta en kaffe och jobba på hoppas ett er dag varit lika bra som min love YA! *Pöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0