natti natti smulorna små

Idag har det varit en bra rolig och händelserik dag, förmiddags mys med barnen, promenad med barnen hem till min mormor, Prinsessan blev kvar där till imorgon. så jag och Prinsen hämtade mami och shoppade lite kläder till barnen och resan, även en resväska följde med mig hem en jätte fin svart Samsonite. Så det ska bli riktigt kul att packa resväskan, ska ta tag i det i morgon. Sen på eftermiddan så stressade jag och Titti oss iväg till kilene och drog en 5km idag åsså, och i morgon ska det bli veckans sista  innan man får vila under helgen. Och vi vann inget på tutbingon idag heller men det är de roliga timmarna som räknas, helt tokigt humor haha blir full i skratt :D Nej ni vänner ska ge mig i kast med att hoppa in i min brötiga klädkammare och se om jag finner det jag söker, vi höres i morgon om jag hittar ut. Natti natti smulorna små

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0