Tjabba snyggos

sista timmarna på förmiddagen, har duschat, ordnat till mig och fixar värdens snabbaste lunch :P Ska snart iväg på jobb, det har varit riktigt mysigt på jobbet och de boende har varit så fina, och vad mat de har fått haha känns inte som om de gör något annat än att äta. Men jag måste säga att jag trivs med mitt jobb, satt nyss och läste en artikel på
>>aftonbladet << om vanvårdade med Alzheimer, det skrämmer mig, jag utgår från att som man vill bli behandlad ska man också behandla andra. Hoppas bara att man får va frisk och bo hemma länge, hoppas väll på att knäcka 100 ålders strecket. Känner mig rätt ensam om detta verkar det som, men har alltid viljat leva länge. NEj ni kära vänner nu ska Tezzie ta fram cykeln och motionera mig till jobbet. Kramizar godingar vi hörs i morgon :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för förslaget vet du nån hjälp blogg? kram emelie

2008-06-22 @ 22:01:39
URL: http://emeliejanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0