Trevlig helg godingar

Äntligen fredag kväll och hela familjen är på plats :D Har nyss gjort pasta al pollo yammyyammy det är bland det godaste som finns, gjorde som Titti sa härromdagen när vi var ute å gick man äter tills man blir illamående som om det vore sista måltiden, så nu ska jag sjunka maten i soffan och ha fredagsmys. Under dagen så har jag städat hela Palatset, och sen slaggade jag och Prinsen i typ 5 timmar det bästa som hänt under hela veckan, snacka om att man tar igen den sömn man förlorat under veckans alla nätter Prinsen varit vaken. I morgon så skall tusen tons lasset gå till tippen det ska bli en sann befrielse :P  Dockhus och en jäklamassa leksaker ska bort det finns för mycket utav allt, det bästa när barnen fyller år är pengar så man själv kan köpa dem det de behöver, det andra blir bara liggandes i stora drivor överallt, synd men sant. Undrar hur många dockor Prinsessan fått under sina fem år???? Kommer inte in en djävel till den vrir jag nacken av eller vad säger du Titti??? ASG... På måndag är det bara 2 veckor kvar till avresa, så underbart. Och i morgon så åker Titti med familj till Oslo, de ska hälsa på henne syster blir nog mysigt, och så ska de bo på hotell och bara så gött, det är ni värda. Länktar till veckan då vi kan uppta vara promenader. I morgon ska jag även ge mig i kast med alla ouppackade kartonger ute i garaget inte hittat Prinsessans pass ännu och det kan va bra att hitta i tid om det måste göras ett nytt annars. Nej nu ska jag ta kvällen med familjen, trevlig helg till er alla godingar där ute.

Min man kom med champange så den måste avnjutas med en gång.

Deg, seg å meg HAHAHaaaaa!

Kommentarer
Postat av: titti

deg,seg omeg, det var det bästa jag hört på länge, fnizzar så jag grinar.....asg asg.....hahaha

Ja, gumman vi får höras till veckan.

Ha d. Kram

2008-06-27 @ 21:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0