Trött småbarnsmor

Klockan är 15:40 längtar tills LOVE kommer hem känner mig överkörd av en vält eller så, har nyss fått barnen att städa övervåningen där en tromb dragit fram och tillbax i ett par timmar, känns så ledsamt så jag hade köpt nya lampor i barnens rum, men den ena fick inte va hel i mer än nån vecka de har lyckas knäckt hela lampfoten :(  Känns som allt man köper måste nån paja..Snyfft
Lax ska bli kvällens middag, hade varit på Rimi och köpt potatis men när jag kom hem och öppnade säcken så var typ var enda potatis rutten så då blir man lite pisst! Skit affär inte första gången jag köper nått som är dåligt där, tänker inte åka tebax heller inte värt att slösa mer pengar än säcken kostade. 

Ska stoppa mp3´n i öronen å gå ut så jag får free my mind!

Kramizar darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0