Love to ya

God morgon!

Sitter här och hoppas på lite sol så det blir varmare ute var inte alls så skönt förut när jag var ute. Har tagit tag i min tvätt nu på morgonen så det ska va tomt på midsommar så man bara kan slappa när man väl kommer hem från jobbet. Känner mig rätt bra som orkat rycka upp mig och ha tagit tag i sista viktminskningsrycket, kommer nog krävas bra med motion för att ta de sista brukar bli segt då.

Har funderat lite på mina delmål och kommit fram till att
delmål 1: Smycke
delmål2: systemdigitalkamera
mål: nya kläder i min garderob.

på söndag är det bara 2 veckor kvar till min semester ska bli så suveränt underbart att inte ha några som helst tider att passa förutom mat och sov klockan hihi

Ska göra ett ryck här hemma ses sen love to ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0