::::::*::::::

Nyss hem kommen från sommarstugan blev en blixtvissit, men trevligt ändå förutom regnet och avgrunden som jag vill spräng så vidrigt....Var å shoppade lite i Arvika centrum fick 4 nya berlocker till mitt Thomas Sabo armband, så nu e jag lycklig. I morse när jag slog upp mina blå kom det ett underbart pling från min mobil..Sms som löd du har en vara att hämta mvh OnOff- ställde in min weekendresa å styrde kosen mot OnOff, så nu sitter jag här med ett brett smileläpparna XD. Pratar med Titti vi har kommit fram till att vi jobbar samma helger så nu på de lediga ska vi motionera, och inga ursäkter godtas eller hur??? I kväll e vi bjudna på grillat hos Mami å Papi ska bli gott å skönt att slippa laga mat =D Sen ska jag höra om de ställer upp på å va barnvakt , det är tur jag har dem puss på er. de håller på att göra i ordning på sin altan har borrat för fler plint då de ska bygga ut den. De köpte sig en ny grill för ett par veckor sen så nu ska den användas till fullo :D.
Idag var det kallt ute blåser isiga nordanvindar ute, så det blir mest inne sittande idag för jag e lite frusen. Har problem med min innre stress idag känner mig jagad vet att det blir bättre men jobbigt att vara konstant rastlös fast jag borde vila när jag är ledig, men men allt går inte. Passade på att bada lille Prinsen nu när jag har en kylling i ugnen skräll typ hela veckans meny för mig brukar bestå av kylling. Funderar på att skriva in mig på VK under veckan som kommer, måste ta ett ryck.  Nej nu ska jag ta tag i lianen och svänga mig in i duschen så jag kommer i iväg nån gång Kramizar

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

svar: tack vad glad du gjorde mig :) kram!

2008-06-15 @ 13:24:19
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0