Solsemester och bare vare

Om tre veckor åker jag mot varma och vita stränder ska bli så underbart skönt att få komma bort, slippa stress, telefoner, disk, tvätt och städa. Hope U see Tezzie en aningen brunbränd och utvilad när jag landar i sverige :D
Har varit en hektisk dag med galna barn ett antal vändor till resia och passtagning i en helt galet överfull polisstation men nu är det gjort så nu ska jag bara slappa mig igenom tre veckor tills jag sitter på planet, paraplydrink TACK!


Nej ni vänner nu tar jag natten kramiz på er <3

Kommentarer
Postat av: terez

ojoj tezzie är arg:S Hopaps det går över:)

Skönt för dig att kom iväg på en skön sommar resa hoppas den blir toppen bra!

Ha det gött!

Kram

2008-06-24 @ 09:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0