Nu var det kört, klappat å klart

Söndag skönt slapp här vid lilla burken.. Barnen har slaggat hemma hos Mami å Papi så de är nöjda. Prinsen var uppe ända till halv tio igår sen var det säng och tvärslocknade, sparkade boll med Tarzan i ett antal timmar :D Idag så ska vi hem till min mormor å fira henne fyller 77år, men pigg som en mört så åldern märks inte. I moegon ska jag jobba en kväll sen ledig i tre dagar igen hmmm vet inte om det är jag eller nån som tyckte att jag behövde va mycket ledig??? Men kan va skön har inte många turer kvar nu innan sem så ska väll bli nedräkning, är tre veckor kvar idag tills jag går hem, ska bli skönt. Nu har jag skreve in mig på Vk så nu ska ni få höra allt tjafs om min vikt igen haha hoppas att nån tycker att det kan va kul och följa. Så nu häär i em ska inhandlas tre ton frukt och grönt, inget mer snacksande på kvällarna, bara motion och grönsaker. Så nu ber jag snälla bjussa inte på godis kakor å tårtor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0