högvarvstempo och frukost

Torsdag morgon och i familjen Nystedts lya så är det högvarvstempo, med filmer, smörgåsar , flingor, mjölk och oboy. Har myst i soffan under täcket nu på morgonen. Häller i mig morgon kannan med kaffe så man vaknar till. Igår gick jag och Titti 5km ute på kilene, vi får se om vi hinner klämma in en promenix idag innan bingon, hoppas på att vinna en mindre guldgruva så man får lite mer kosing att shoppa loss för i Turkiet, önsketänkande :P Ringde mami på jobbet men hennes chef e helt psyko kan inte säga att man ringt utan e snäsig och säger att hon är faktiskt i telefonen, jag fattar det att hon faktiskt är i telefonen om hon inte svarar på sitt kontor pucko! Men vänta vad är det i din värld??? Ska försöka ta med mig mami efter hennes jobb in till stan så jag kan handla lite fler sommarkläder till barnen, Titti sa att de rea, och det är ju bra när det är så kort sommar här i sverige typ slut redan verkar det som :S I morgon så ska jag ringa Linda och se om vi kan klämma in vår lilla fika stund under dagen. Skulle behöva städa och skura alla golven men känner inte för det idag så vi får se hur det blir med den saken, tog typ all tvätt igår så nu står strykhögen och väntar.... shit den skriker på mig till och med haha. Ska hoppa mig in i duschen kRaMiZaR på er dArLiNgAr!

Kommentarer
Postat av: Linda

hej gumms. va i stan igår folk är crazy ljuger inte men det va f-n kö genom halva HM. Fika på dagen går kanon hehe saknar dej kram

2008-06-26 @ 10:02:12
Postat av: Fie

Kul med bingo :D ja barnen är glada här knallar allt på som vanligt, gott med sem jag blir lite avis :P

2008-06-26 @ 10:11:25
URL: http://fie80.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-06-26 @ 11:02:08
Postat av: titti

hej!



Du kan du ringa friberg o höra om hon ska med i kväll, jag har häcken full och hinner tyvärr inte, slutar kl 16. Hör av mig på msn när jag kommit hem. eller skickar ett sms.

Kram

2008-06-26 @ 11:04:40
Postat av: titti

hej!



Du kan du ringa friberg o höra om hon ska med i kväll, jag har häcken full och hinner tyvärr inte, slutar kl 16. Hör av mig på msn när jag kommit hem. eller skickar ett sms.

Kram

2008-06-26 @ 11:04:43
Postat av: titti

hej!



Du kan du ringa friberg o höra om hon ska med i kväll, jag har häcken full och hinner tyvärr inte, slutar kl 16. Hör av mig på msn när jag kommit hem. eller skickar ett sms.

Kram

2008-06-26 @ 11:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0