????

You are in pain
Take your life, take your life with cocain.. Eller? Tänkte väll det finns roligare saker...


I morgon är dagen D då ska jag få fräsa runt i min drömbil, blir så lycklig! Ska snart ta min kudde å gömma mitt huvud i ska bli mega härligt, att bara få snarka loss. Har min juppe med mig i morgon för de som e nyfikna Love fick nyss samtal från hemakuten J har stukat foten då han var nyfiken i ett dike där det hände en olycka förra veckan... Där fick han för det.
Tror inte mina öron min gubbe har fastnat framför sporten på tv, vad e detta egentligen? Ja mycket man inte kommer förstå sig på när det gäller män.
Vill bara dela med mig lite av den härligaste låten just nu får mig på så himla bra humör.


Kramizar på er å nattiz

image271

Kommentarer
Postat av: alexandra

idag skulle jag egentligen på grillfest men den blev inställd ..

2008-05-17 @ 11:16:27
URL: http://dependence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0