¤¤¤

Fredag eftermiddag... Barnen har kastat ut hela sina rum på övervåningen typ tromb som gått fram eller nått hihi... Snart ska vi dra iväg å handla så vi kan tjakka lite kvällsmat, börjar bara bli så hungrig skräll.
Har fått planer på att åka å titta på en ny bil i Sthlm i morgon får väll se vad mami säger om att vara barnvakt? Tar ju ett par timmar att åka. Men vore skönt att lämna lilla öa ett par timmar å se nått annat. Idag har lilla M varit här det var trevlig synd bara att det inte blev en liten stund till lånar henne så gärna. Men det blir fler gånger.

Har värdens tröttaste period just nu kan liksom inte ens va pigg om jag sovit i 14 timmar, min kropp har inte samspel med mig just nu, har stressat runt i ett par månader och nu blommar psoreasisen och då måste jag bli stressad för det, ja det ena utlöser det andra. Men vem har sagt att det ska va lätt??? Alla drar i mig och jag får inte mycket gjort och när jag inte orkar eller hinner med så får jag dåligt samvete, skulle ju kunna säga att jag är inne i en trött peroid och inte orkar men i ställer lägger vi in räcerolga växeln och bränner på i hundra nittio tills vi stupar. Måste sluta med detta kommer krascha en dag.

Mina vänner verkar ha en alkolisthelg men det ska det inte bli tal på här, ska va nykterist i 4 år eller så, tråkig? Ja kanske du tycker men den huvudvärken efter ett helrör vodka kan inte beskrivas i ord. En picknik korg med lite fika och en stor filt är det som skulle kunna bli min helg.

Ringde Fixa nyss om mina blomlådor men det var tydligen bortglömt, inget kan bara funka eller???

Nej nu ska jag ta å handla kram på er

Kommentarer
Postat av: alexandra

händer i helgen? =)

2008-05-16 @ 22:08:12
URL: http://dependence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0