En ängel i rummet intill

Skönt idag känner jag mig rätt pigg, men det kan hinna ändra sig innan kvällen, nyss varit ute och fotat nya trappan så nu ska ni få se hur det blev. Och i kväll ska spottisar monteras i den så det får bli någon kvälls bild när man kommer hem.
 
Vaknade utav att tv´n stod och gick och barnen satt som änglar framför, aldrig hänt förr! Skönt när de börjar klara sig själva lite.

Hemlisen som jag skulle avslöja kanske ni får veta lite tidigare beror på vad som händer på fredag....
Idag ska jag jobba kvällen igen *Suck* känns som om man aldrig är hemma nu för tiden skulle behöva ta hand om mina sista lövhögar men får fösa ut mig och barnen i morgon när jag äntligen har en ledig dag. Skulle behöva städa här inne med men det hinns under veckan, om ni kommer och hälsar på får ni stå ut med lite stök hihi.
Nu ska jag ta hand om tvätten och vänta på att få se hur det går för Anne & henns man med lägenheten, håller tummarna.

Kommentarer
Postat av: Tess

Nääämen...vilken duktig man du har! :)

Vad fint det blev :)

Jasså minsann..en visning!! Fasiken vad roligt...Jag ser så fram emot att träffa dig/er



Gumman, jag vet hur det är när man jobbar för mycket och allt det andra blir lidnade..men ofta är det ju bara så för ett litet tag.. Det blir en härlig dag imorgon med andra ord, en trädgårdsdag :)



Kram och va rädd om dig

2008-11-04 @ 08:28:08
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: mia

Va fint de blev! Idag skulle jag städa men lillaFrida vill inte sova...och snart ska vi hämta storasyster på dagis så em blir väl lek o stå framför spisen:-) kanske man skulle ta sig ut lite i em o kratta.



Vill också få allt färdigt men här hinner vi ingenting fattar inte hur andra gör...



Ha en bra dag på jobbet:-)

2008-11-04 @ 12:34:45
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: anne

Oh jättsnyggt,och sen med spottarna blir det ju pricken över i:et :)Tyvärr har ingen lagt ngt bud ännu :( Ha en bra kväll!!kram

2008-11-04 @ 16:01:50
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker
Postat av: titti

Jätte fint! Händig man , den där Micke:P

Själv så får man kasta ut mer pengar än väntat på klinker golvet i hallen. inte alls kul:(

Ta hand om dig!

Kram

2008-11-04 @ 18:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0