Tezzie

God kväll och hoppas att alla har en trevlig allhelgona helg, själv sitter jag på jobbet och kollar på dansbandskampen, och snart är det min tur att få gå hem. Igår på eftermiddagen var jag in till stan och hämtade mina underbara mattallrikar som äntligen hade kommit :D 
 (Länk till tallrikarna)Så nu blir det nog julmaten hemma hos, mig och Michael i år då jag har tagit ledigt på jul med. Så till veckan ska jag försöka hinna att åka in och hämta min svarta julgran som jag beställt så det med är klart. Kommer bli skit fint om vi hinner få upp nya tapeten med, som är svart med ilvermedaljonger. Nej nu ska jag skuttatillbax till Susy och tv´n ha det gött mina vänner kramar i massor till er alla.

Kommentarer
Postat av: linda

nej det blev ingen träning för mig ja var hos mina kompisar i stället kändes lite viktigare kramar

2008-11-01 @ 22:40:17
Postat av: Fie

Hej hopp ja skönt å få mysa med elin lite =)

Hoppas din helg varit bra trots jobb ha det gott...

2008-11-01 @ 23:22:46
URL: http://fie80.blogg.se/
Postat av: titti

så du har bytt helg nu.....

Vill bara ge dig en kram tillbaka...saknar dig:(

jag ska på bio med barnen i eftermiddag, nya spöket laban filmen.det blir första gången som Ida går på bio men det går nog bra.nästa söndag bär det iväg..

Hur är du ledig under veckan?

Kram



2008-11-02 @ 11:01:54
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag har mejlat dig tillbaka :)

Snygga tallrikar ;)

Hoppas din jobbhelg varit bra..nu ska jag skutta iväg till jobbet



Tjing tjing

2008-11-02 @ 14:48:44
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0