God morgon

Ännu en tidig morgon, fast dag vaknade jag och var utvilad när klockan var sex???! Aldrig hänt förut hehe....
Idag ska jag försöka att komma ut och kratta och plocka lite i trädgården, väntar så på att det ska bli december så man kan få plocka fram slingorna. Kommer bli jätte fint i min stora ormhassel. Det var faktiskt lite kul, när vi var här på visning så var det hösten, mörkt och så regnade det så vi hade inte en suck att se trädgården så när, vi kom hit efter att ha fått nycklarna på banken så fick jag se det vackraste träd jag skådat. Har en Ormhassel som är ca 2,5 m bred och ungefär lika hög.

 obs denna bilden är lånad, min kamera hade slut på batteri.
På vintern är de vackrast då de inte har några blad, så man ser alla grenar ordentligt

Kommentarer
Postat av: Tess

Jaa, dom är jättefina, med alla sina krokiga grenar..

Härligt att vakna sådär tidigt och känna sig utvilad!! ;)

Lycka till idag med trädgårdspyssel..själv så lyxar jag och Mia (miahjartabarn) till det med en lunch på stan, du får gärna komma med om du vill....Lite långt att åka för lunch kanske??

Du har ju mitt nr..



Kram

2008-11-05 @ 09:44:35
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: anne

Jag håller med jättevacker!Hoppas du har fått massa gjort idag,då du var uppe med tuppen :)Har ni också fint väder?Kram

2008-11-05 @ 16:43:52
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker
Postat av: Kimssan

Tack så mycket!! :D Det är en Avant 8.0 megapixel!! Beställde dedn från neton net.. :D Ta hand om deii me!! Kramiz!!

2008-11-05 @ 17:24:14
URL: http://tisaou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0