Gäsp ZZzzzzZzZz

Gäsp, god morgon en trött Tezzie som lyckats ta sig upp och snubblat till datorn med sitt morgon kaffe.  Dålig uppdatering från mig men har inte alls haft tid har jobbat som en galning dagen, kvällen, dagen och kvällen och kalas på detta med folk som kommer i omgångar och dräller in. Min son har även ställt om sin klocka så nu vaknar han ännu tidigare kl 5 på morgonen suck snacka om att kliva upp mitt i natten. Har suttit och väntat hela veckan på att Anticimex teknikern ska ringa och boka tid för att komma hit, och kolla då hela huset ser ut som en sönder riven kartong sprickor i väggarna i varje rum på minst 4-5 ställen. Så snart går jag upp i atomer blir så ledsen och besviken inget som kan vara bra nån gång. Och om inte försäkringarna täcker så kommer vi sälja huset i vår orkar inte bo i ett renoveringsobjekt, men en massa mer i lån då kan jag gärna hellre köpa mig ett helt nytt hus för samma pengar.  Så nu ska man väll sluta sova på nätterna med. Ibland vet man inte vilket håll man ska vända sig åt för ändå sitter röven bak. Nu ska jag ta tag i det tråkigaste på hela månaden, betala ala räkningar. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tess

Gumman..

Vad ni kämpar!! Faaan, vad tråkigt med sprickor i huset,hoppas att det inte blir någon dyr historia för er.

Du verkar ha en kanon arbetsplats, bryr sig om sina anställda!?

Jaaa, stressens IF!! Ha haa..känner paniken och denna ständiga jakt på tider..suck, nu är jag inne i samma sväng som jag lovade mig själv att inte hamna i!! Men det är inte lätt när mammadagarna är slut!!



Ta det lugnt gumman...Försök iaf ;)

Vi kanske skulle kunna gå ut och käka och dricka vin, du, jag och Mia!? Skulle va kul att göra nåt bara vi!! Stressmorsorna :)



Dags att springa till tvättstugan..



Kram

2008-11-27 @ 10:53:36
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: mia

Ho ho läste jag rätt vin o käk jag e på :)



Tråkigt med huset... vet hur de känns. Vi va så ivriga efter hus när vi letat länge så de blev ett hus som vi inte alls va intresserade av från början och visst dyker det upp massa saker som vi inte räknat med... men de vill ag inte ta här. Hoppas det löser sig. Var jobbar du förresten?? tror inte att jag läst de nånstans.

Kram

2008-12-01 @ 14:30:35
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0