Me love Hösten <3

Trappen blev inte klar igår men Michael ska försöka få den klar tills jag kommer hem från jobbet idag. Ska även idag promenera till och från jobbet så underbart skönt älskar hösten vill bara vara ute och njuta utav den.

Blev så glad när jag läste din blogg Lenkan, men tyverr ska man ju jobba när det passar dig gumman, vore så kul med lite kaffe och en liten uppdate nu för det var år och dag sen vi sågs. Men vi ska väll kunna få till det nån annan dag. Vill ha Glögg kväll med dig och Petra med om det är möjligt? Och så kan väll Josefin och Jessicka bli med så vi är ett par stycken.

Ska ta mig in i duschen så jag får orning på mitt hår, väldigt lockigt idag.
Skriver mer sen
*Kramas*

Kommentarer
Postat av: Tess

Jadu..jobbnarkomna är väl det sista man vill sluta som...men det är så svårt att tacka nej till jobb och speciellt pengarna..det finns ju såååå mycket man vill shoppa!! ;)

Är det bra med dig gumman?

Guud, va ni grejar med huset och fiffar och donar, duktiga är ni!

Hoppas kvällen blir bra



Kram

2008-11-03 @ 15:17:44
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Fie

Du är utmanad =)

2008-11-03 @ 20:58:23
URL: http://fie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0