Utmaningen

Utmanad av Anne.

Tre saker jag skäms för:

Hur jag var när jag gick i skolan

Att jag inte hinner med mina vänner i den mån jag skulle vilja

Min övervikt

Tre saker jag är stolt över:

Mina underbara barn

Min man

Mina underbara vänner

Tre saker jag vill göra år 2009:

Öppna firman

Fixa mig ett nytt jobb

Åka till varmare breddgrader, och vila upp mig

Tre händelser år 2008 som jag aldrig kommer glömma:

Fick fast jobb

Köpte hus

Börja jobba på familjefirman

Tre saker jag inte klarar vardagen utan:

Min underbara familj

Mat, kan lätt bli demonisk lossas diabetiker med humörsvängningar

Datorn så klart hehe

Tre personer jag avundas:


Titti som får så mycket gjort på minsta möjliga tid, och tur det har hon :)
Linda, som har varit med om så mycket men ändå alltid är så pigg och glad
Tias, som alltid piggar upp det även om man är nere kan man inte låta bli att asgarva
Nu skickar jag utmaningen vidare till
Titti, Linda,  Fie & Tess

Kommentarer
Postat av: Tess

Gumman..

Tråkigt och höra att du ff ligger sjuk, vad är det för envis sjuka du har råkat ut för??

kul däremot att du é på väg tillbaka ;)

En stor bamse-krya-på-dig-kram skickar jag till dig och hoppas att dagen blir bra :)

2008-11-12 @ 09:51:27
URL: http://theresewihlnerblogg.se
Postat av: anne

Trist att det bara går runt hela tiden!Fyra veckor det är ju inte klokt!Hoppas du känner dej bättre snart!Kram

2008-11-12 @ 12:41:50
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker
Postat av: mia

skit tråkigt o vara dålig! stackare men det är skönt att man kan klaga lite här:)Nu e jag mest trött på att alltid allt händer när A är i Norge o jobbar :( Men de som inte dödar stärker eller hur e de....Krya på kram från mig

2008-11-12 @ 12:55:38
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: titti

hej gumman!



Jag ska kolla pa utmaningen nar jag kommer hem. sitter i solen o dricker en GT. Har precis atit en god middag.....mumma.

Ha det gott sa hors vi nar jag kommer hem. Halsa la familia och Mattias!

Kram

2008-11-12 @ 16:34:19
URL: http://tittilundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0