Sjukling

Tråkigt nu har jag med blivit smittad, hade iof inte räknat med annat då jag blir sjuk var eviga gång barnen är sjuka, hoppas bara att jag känner mig bättre till helgen. Idag har det varit tomtekrig på jobbet så jag fick ta tag i tomteverkstaden när jag kom hem från jobbet så hoppas att alla som ska ha en i morgon blir nöjda. Roligt när nått man gjort verkligen blir så uppskattat. Nej nu måste jag köra Alicia till min mormor som så snällt ställer upp och passar henne. He en bra kväll vi höres i morgon innan jobb Kramizar

Kommentarer
Postat av: anne

Oh vad trist att du blivit sjuk :(

Krya på dej.Kram

2008-10-22 @ 12:11:49
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0