Ombyte förnöjer

En ny dag och nya friska tag, idag är jag oerhört utvilad mot vad jag har varit de senaste dagarna ska bli skönt att vara ledig och bara njuta av dagen. Har börjat äta vitaminer, mot min trötthet och de har hjälpt jätte bra, känner mig piggare. I helgen gjorde jag ett besök på MQ i stan och hittade en helt underbar tröja av märket Bondelid, men tror ni att den fanns i min storlek, NOPE! Så det var bara att sätta sig och ringa runt så under veckan ska jag skicka Michael eller Johan till Örebro och hämta den. Lite tur i oturen hade jag i alla fall, så under veckan kommer den hänga så fint i min garderob. Igår tvingade jag ut Michael och barnen på en långpromenad riktigt skönt. får se om det kan hinnas med i kväll med ska till optikern kl 17 idag.  Får se om det är min syn som börjat bli sämre då jag ofta har huvudvärk. Sitter och funderar på vad jag ska göra med mitt hår nästa gång jag är hos frissan börjar tröttna på att vara blondie, måste iväg och färga det varje månad för att det ska hålla sig så funderar på nått mörkare som mer liknar min egen hårfärg och sätta i exstensions för kraftigare och lite längre hår än jag har nu.
Blir Heidi Klum´s färg tror jag och Jessica Alba´s längd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

å hon är så fiiinn,jo de är bara bra sj??puss

2008-10-27 @ 19:38:38
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/
Postat av: Anonym

å hon är så fiiinn,jo de är bara bra sj??puss

2008-10-27 @ 19:38:39
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0