God Morgon!

God morgon! Idag är jag bättre fick starkare antibiotika som var mer tunnflytande så det rann lättre in i örat, tack underbara sjukhuspersonal. Dagens ros till er!

Ja och till hemmet nya gardiner och kuddar har flyttat in i mitt vardagsrum blev så fint, inköpta på Kid i Örebro
bild av affären och en bild i mitt vardagsrum. (229:- per längd & 99:-st för kuddarna)

Håller på att leta efter en målare, men de lyser med sin frånvaro hade helst sluppit att slita tapeter och all slipdamm, så letar vidare :D I slutet av november så är det meningen att vår soffa ska komma, hoppas hoppas att det blir tidigare.
I morgon när jag kommer hem från jobbet kommer det att stå en ny yttterdörr här hemma, gissa om jag gladerligen ska kasta den som sitter där nu, ni ska få före och efterbilder när den nya är på plats. Kommer bli ett nytt hus när allt brunt är väck här ifrån, fönstren får jag tyverr vänta med att måla till våren då färgen är stark och ska man ha öppet nu fryser man ihjäl innan det  torkat. Nu ska jag ta tag i dagens måsetn innan jobb och personalmöte vad gör ni andra under dagen? Kramar

Kommentarer
Postat av: Tess

Välkommen tillbaka vännen!!

Härligt att du är på bättringsvägen.

Snyggt som alltid hos dig :)

Jag har varit på utbildning nu på morgonen, jobbar ju xtra och serverar.

På måndag handlar det om kundtjänstjobb...inte det roligaste men jag måste ha ett jobb fort..



Kram och hoppas dagen blir bra :)



2008-10-15 @ 10:01:05
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: anne

Skönt att du börjar må bättre..Jättefina gardiner,vi har ett par liknande längder fast i brunt i sovrummet..Ha det gott.kram

2008-10-15 @ 18:20:17
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker
Postat av: mia

Målare? De har jag en hemma...om du inte letar efter en ideel:)

2008-10-16 @ 18:51:57
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0