Tjingeling


Hejsan allihopa idag är det jobba igen snart time att hoppa in i duschen och sen göra sig klar, ska hoppa klart och läsa lite på bloggarna först :D Kommenterade i Mia´s blogg nu på morgonen och här kommer före och efter bild på mig som jag ser ut idag efter min viktminskning på ca 25kg, inga skönhetsbilder men men. Skulle behöva ta de sista 15 kg jag har kvar men min motivation har smitit iväg. Undanflykter för att motinera är dagligen, gör väll som vanligt väntar på dig Hannah tills vi får ett ryck så kör vi igen lättare när man är två.

Anne synd att det blev som det blev med visningen men den är nog garanterat såld efter visningen då den är helt underbar. Här kommer kort på nya armbandet jag fick


Jag har varit in till optikern med låneglasögonen,  kände mig inte helt nöjd då de jag lade upp i ett tidigare inlägg är uppföljaren till de jag verkligen ville ha, jag och mamma gick en runda i glasögonjungeln, och där hittade jag dem som jag ville ha blev så glad. Någon hade lånat dem så när jag var på synundersökning så var de borta. Tur att vi tittade en gång till, de är nästan lika tyverr kan jag inte visa er någon bild då de var det sista paret så den 11:e kommer bild på dem. Nej nu rusa in i duschen så jag blir klar i tid, kramizar på er

Kommentarer
Postat av: anne

Ursnyggt armband!Gud 25 kg grattis,det är verkligen strongt gjort :)Ha en bra dag på jobbet,och tack för titten av armbandet.kram

2008-10-30 @ 10:09:44
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker
Postat av: titti

haha, nu höll jag på att skriva tezzie på namnraden för kommentarer...haha!

Ja försök att bli ombud du med det behövs fler rivjärn:)

Synd att du ska byta helg men vi får väll klämma in nån dag mitt i veckan då som vi är lediga dagen efter.

kanske skulle vi försöka med en fika innan vi reser?! Hur jobbar du till veckan?

Kram

2008-10-30 @ 11:27:41
Postat av: Tess

Hallå gumman.

Försökte mejla dig men det kommer tillbaka hela tiden..suck

Vill du ge mig adressen igen är du söt...jag har lite erbjudanden som du ska få se..



Kram

2008-10-30 @ 18:47:16
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Tess

2008-10-30 @ 21:58:12
Postat av: Tess

Detta får jag hela tiden tillbaka!!

mailbox unavailable (-715969955:3232:-2147467259)



Kram

2008-10-30 @ 21:59:24
Postat av: mia

Kul o få se bilderna. Ska ta några kilo till så kanske...men de kommer vål lite partybilder efter nästa helg då de e tjejfest! ska gå ner 32 kg så jag har snart tagit 1/3 så de känns bra. Är du från karlstad? tycker att jag känner igen dig från nånstans kan inte riktigt få ihop de...

kram

2008-10-30 @ 23:05:00
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: mia

Ja du ser jättefräch ut. 25 kg gör stor skilldnad. får väl lägga ut några bilder nån dag:-) har ju liksom undvikit kameran...har knappt några bilder på mig o barna för att jag har mått så dåligt av o se mig själv... nu ska jag vänja mig i o vara brunett:-) jag ä 78:a ja eller annars är du bara lik någon. Ha en bra helg! kram

2008-10-31 @ 12:40:13
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis.. jag vet hur det känns.. :) har själv gått ner 25kg :)

2008-10-31 @ 12:43:55
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: matilda

tjaa! kolla in och kommentera min blogg! ;):)

2008-10-31 @ 12:48:13
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Tess

Hallå hardworking woman...

Fasiken vad vi har jobbat denna vecka både du och jag..

Nu har du min mejladress iaf..



Kram

2008-10-31 @ 15:52:24
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Mollan70

Godmorgon!

Vilken skillnad. Måste kännas underbart att ha lyckats gå ner i vikt.

Tänk om man orkade ta tag i det. =)

Åh jag som bara har 3 kg att jobba med.

Ha en bra lördag.

Föresten vad kul att du tittade in hos mig. Välkommen tillbax.

2008-11-01 @ 09:59:52
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7
Postat av: Terez

Halloj! Hoppas allt är bra med dig vännen:) nästan dax för en skvaller fika snart va ner i citty:P

Ha en bra helg!

Kram

2008-11-01 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0