Låt veckorna rulla på

Helgen börjar bra vakanar upp och vill bara att det ska gå 8 veckor nu och med en gång :D Igår kväll åkte vi still stan och köpte oss en ny soffa  den är stor och pampig så den kommer fylla vårt vardags rum bra. Bild på modellen kommer här, men inte samma tyg eller ben som det är på den här. Färg, ben, och special beställda kuddar avslöjar jag när den kommer på plats :P Även pall beställde vi i soffans tyg och ben (Jumbo pallen).

Tog en runda på mattaffärer och en sån här goding till vardagsrummet blev det

Och Alicia fick denna ultra söta matta

Hittade tyverr inget till Dewin, synd att man inte kan få designa en egen matta till normal pris, gillar inte de skarpa färgerna som är nu och vill inte ha något som är så tidsbestämt, ska vara romantiskt men ändå lite tufft. Inte lätt att uppfylla mina krav hihi. Idag ska vi ge oss ut i tapet jungeln igen, kul är det men så svårt att bestämma sig, gillar mycket stor mönstrat men ska hålla sig i två färger helst. Nej nu ska jag ta kaffe och sätta mig och kolla igenom mina tidningar som låg och väntade på mig i brevlådan efter jobbet Drömhem och Trädgård & HUS&HEM. Trevlig helg på er alla Kram


Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Svar: Gardinerna är köpa på Ellos, eller rättare sagt Catalougue Mail Outlet. Deras rea shop. Kostade under hundringen men har kostat 400 kr st.



Supersnygg soffa, den kommer att bli perfekt att mysa i.



~Livet i byn

2008-10-04 @ 09:38:01
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: titti

Hej gumman!

Hoppas du mår bra! Jag mår bättre nu...jobbigt att ha de där jävla downperioderna...men ibland blir det bara förmycket! Tycker du håller på och far o flänger o fixar o grejar hela dagarna....hur orkar du? vart får du energin i från?

Jätte fin soffa,, var det den som var överraskningen?

Stefan o jag åker till Ullared på Tisdag!O gissa om jag längtar....



Hoppas helgen blir bra!

Kram

2008-10-04 @ 09:53:00
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: Tess

Waaow, vilken snygg soffa..mattan verkar helskön..likaså Alicia´s matta.

Dagen idag blir lugn, ska bara fixa inför kalet Addi ska på, det är utklädning på schemat!!



Duu, vännen om du har tid och lust att komma ifrån ett par timmar nästa söndag så är du härmed inbjuden på ljusparty kl 14.00 12/10..

Eller jobbar du kanske??



Hör av dig, det skulle vara kul :)



Kram kram

2008-10-04 @ 11:35:12
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0