Så där ...

Så där jag nu nu har vi fixat till det i badrummet tapeterna sitter på sin plats och det blev kanon bra, mycket mönster pass men det var inte så svårt ändå tyckte jag, kanske värre med stora väggar!? I kväll ska vi kidnappa Johan & Jessica så vi får skruva ihop tvättstället. Sitter och väntar på att mina väggord som jag köpt ska komma under veckan



Gillar Väggord skarpt dock även om det börjar bli en aningen vanligt men det pryder sin plats och det förmedlar en känsla. Väntar på att Michael ska vakna ur sin koma hihi ska åka in till tygaffären och köpa tyg och kantband, det jag syr ska jag visa er senare, det blir till barnen kan jag avslöja :D Beställde gardiner till barnen igår såå söta kunde inte låta bli

Kommentarer
Postat av: anne

Jätefint!kram

2008-10-05 @ 18:32:06
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker
Postat av: Tess

Jaaa, jag flaggar för väggord, det är skitsnyggt men som du säger så börjar det med bli allt för vanligt...

Sköna prylar du hittar..vart hittar du allt?

Vi kanske ska s´tarta inredningskvällar hos dig..fniss'



Kram

2008-10-05 @ 19:29:33
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0