Pyssel i sovrummet

Så ja, nu har vår sovrums lampa kommit på plats jätte fint blev det. Vi har tur i huset vi köpt det är svalt och skönt i vårt sovrum året runt så vi kunde skippa tråkiga takfläkten så nu är nöjd.  I helgen ska pysslas lite här hemma för jag har fått min nya ytterdörr idag den är så fin så ni vet inte :D Idag på jobbet så kom det en som ska montera markiser, så gissa vad min plan är nu framöver, jo vinröda markiser tack! Var ju tvungen att gå igenom alla färger och mönster ett antal gånger så om jag hinner ska jag låna med mig den röda hem i morgon. Va mysigt ni verkar ha haft det Therese & Mia, förstår att era barn sover gott nu. Och Titti du är tjejen med mest tur jag känner var glad för det. Kramar på er nu tar jag natten upp igen 05:40 till jobbet, hörse i morgon.

Kommentarer
Postat av: anne

låter så snyggt med vinröda markiser!jättefin lampa i sovrummet,ha en bra helg.kram

2008-10-17 @ 12:27:37
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker
Postat av: mia

Ska kolla med han hur mycket tid han har... Hur bråttom e de? Helst igår eller:-)

Jag tysker det är skitkul o måla, tänkte att jag ska sköta den delen i företaget sen...men underjobbet är ju rätt tråkigt så dealen är att han fixar grovgörat o jag gör det som är roligt:) Men först måste lillan in på dagis.



Har funderat på att bli målare, det väger på de o barnmorska snacka om skilda yrken... Är ingen ensamjobbare bara.



Ha en bra helg

kram

2008-10-18 @ 00:17:47
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0