En nanosekunds...SUCK!


Jäsp vad trött jag blev, någon som kan speeda klockan lite granna så LOVE kommer hem, själv ska jag dra nått gammalt över mig å gå å sova för nu e jag trött å tålamodet tryter. Vad gör man med en trotsig 5åring och en trotsig snart 3åring som bara sloss hela tiden??? Har provat allt men de blir bara ovänner hela tiden, går inte att dela på dem heller för de följer ju efter varanda och så yr tussarna för då sloss dom igen. Känner mig som en Lp-skiva med repor i går på samma vers hela tiden bara upprepar å upprepar....SUCK! Ska ta lite kaffe lite vindruvor å försöka att få en lugn stund i soffan om detta är möjligt. Jag och LOVE beställde alla tv4 kanalerna genom Telia digital tv så nu sitter jag och plöjer alla missade äntligen hemma programmen, så nu spånar min hjärna igen vill renovera allt på en nanosekund hehe, mission impossible. Kramiz på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0