Jag har en hemlighet

Heej är på jobbet och nyss ätit frukost, konstiga mat tider här men de boende kommer i första hand sen är det vår tur. Idag har jag haft besök av lärare från rikssågverksskolan som ville ha två omvårdnadselever så klart att jag tog en utav dem, ska bli kul faktiskt att få göra allt som de andra nu när man är ordinarie personal och inte vikarie. Så om två veckor kommer hon till mig, skriver mer om det senare. Skönt idag så är kroppen full i sprallighet bara för att man vet att jippi det är min lediga helg :D Inte planerat in så mycket mer än att jag ska slappa och ta dagen som den kommer. Vad har ni andra för planer? Dax att återvända till arbetet Stor helgkram till er alla. Ps. Jag har en hemlighet men den får ni veta en annan dag så fortsätt läsa min blogg!!!!Ds

Kommentarer
Postat av: Tess

Retsticka...Vad har du för hemlis?? nyfiken i en strut!!



He en superhelg..



Kram

2008-09-05 @ 12:48:33
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: titti

till och med jag blir nyfiken:::

är du med barn? ska ni flytta? har du vunnit pengar eller vad.....säg, säg ,säg

Håll utkik på min blogg du så ska du få se på något fint och det är INTE stefan med rosett....



Kram

2008-09-05 @ 14:40:02
Postat av: fie

Är det syrran min som kommer som praktikant kanske de ska ha innom äldre omsorg ??? Hmm hemlig du är då, fast ja tror jag vet ha ha fast de tror ju jag om allt ;)

2008-09-05 @ 18:23:39
URL: http://fie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0