Oh got dam

Oh got dam kan man bli mycket tröttare än så här??? i helgen är det vila och ryggläge som gäller då får mami rycka in på barnvaktsfronten så ska jag ta LOVE å bädda ner oss så vi får bli pigga sociala föräldrar så man orkar härja loss med de små liven. Annars är det lungt och skönt just nu har skuffat undan en massa måsten då jag har börjat med mina fulla stress symtom igen fy mig, hinna minsta möjliga ofattbara på kortast tid fast att jag vet att det inte är möjligt. Sliter sönder mig totalt på jobbet och hemma, ska försöka varva ner lite :p. Har nedräkning här hemma min underbara Prins fyller snart tre år,  så då ska vi ha kalas själv säger han godingen att han fyller många! Bild från förra året. Nu tar jag natten får se om jag hinner skriva några rader i morgon, men kollar in på jobbet om det finns några gulliga kommentarer lämnade. Sov så gott nattbloggare :D

Kommentarer
Postat av: Lenkan

Hej sötnos! Stressa inte ihjäl dig nu, i alla fall inte förrän jag kommer hem och får träffa dig och se huset först =)

Jag flyttar till mamma på måndag! Och börjar jobba på Casablanca Norrstrand. Nu går det fanimej undan! PS: din text är väldigt svårläst. Puss o kram!

2008-09-03 @ 21:56:47
URL: http://lenko.blogg.se/
Postat av: titti

hej gumman!

Tack för ditt inlägg, saknar dig ...vi MÅSTE ses snart!

Man känner sig orkeslös och sliten när man jobbar nästan varje dag. Allt går på rutin kan man säga.Vi får ses nåndag du, jag o Mattias. Saknar honom Jättemycket, hälsa honom det!!

Kollar efter Kisse varje dag men de ä ju bara fula perserkatter som läggs ut... men har sett söta i karlsskoga,,så vi får se,

Ha det gött och kram!!

2008-09-03 @ 23:01:53
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: anne

Vilken söt liten kille du har:)Det låter stressigt,var försiktig så du inte går in i väggen.Bra ide med barnvakt,så du får återhämta dej lite.Ha en bra dag!

2008-09-04 @ 08:29:15
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker
Postat av: Tess

Men hallå...varför stressar du så?..vilket tåg ska du mé??

Vet att det är lättare sagt än gjort att tagga ner..

Själv springer jag som en skållad råtta..i en ofärdig hall och öppet hus barnkläder imorgon..



Ta en riktigt låång skön helg och varva ner, med mycket mys och gos.



Kram

2008-09-04 @ 09:56:32
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0