Snart tar jag kvällen

God kväll en liten uppdatering sen ska jag ta kvällen, rygg ontet sitter fortfarande i men inte lika ont nu som i morse, så man får hålla tummarna för att det ska gå bra. Jag, Michael och barnen har varit ute och plockat in lite för vintern, och Michael har satt upp våra jätte fina utelampor så nu har jag spottisar som lyser både upp och ner. Köpte dem redan till huset innan vi hade flyttat så de har legat ett tag men nu ska de fylla sin funktion. längtar till helgen då jag och min kärlek ska åka och titta på kakel mm till nya köket, vill planera allt så jag har en egen detaljplan hehe. Fick en orderbekräftelse på att min ytterdörr kommer att komma inom ett par veckor, den vill jag också ha nu!  Vill att huset ska få sig ett litet uppsving innan jul men vi får se hur långt vi kommer i verkligheten. Nu ska jag ta mig en stor kopp med vanilj te och kolla lite på tv´n. Ta hand om er och varandra så höres vi i morgon kramiz

Kommentarer
Postat av: anne

Kul med nytt kakel till köket!Trist att ryggvärken inte vill ge med sej:(Vad jag förstått av din blogg så verkar du jobba inom vården,det gör jag med och tyvärr så tar ryggen mycket stryk av alla lyft..Kanske kan du gå till en naprapat om detinte blir bättre.som svar på din kommentar:Mannen är på väg hem nu i den nya bilen,han tror att han är hemma vid två i natt,galningen kör allt i ett enda sträck från tyskland fattar inte hur han orkar:)

Ha en bra kväll,kram

2008-09-24 @ 19:41:03
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker
Postat av: titti

Hejsan. Ja nu faan måste vi få till en fika. Är du ledig på Måndag innan 14?

Stefan sover för han har jobbat natten då , men jag o barna är hemma. Har du barnen hemma då?

Måste få till en fika.Att det är så svårt!



Ja, nu är jag näst intill frisk, bara lite hostig.



Kram

2008-09-26 @ 11:10:29
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej gumman, tack för ditt inlägg.

Du är så omtänksam och gullig :)

Jag önskar dig, mannen och barna en underbar helg.



Kram

2008-09-26 @ 14:19:32
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Lottis

Hej

Kul med nya grejer till huset. Själva har vi blivit beviljade tapeter o färg till vårt "palats" idag bara vi gör det själv. Va gött det ska bli, har bott i 10 år i dessa färgerna, ja du vet ju hur det ser ut. Darlingen i denna familjen vill ju inte ha något hus så jag får väl stå ut här. Har du tips på några braiga sidor om heminredning så skicka dom gärna till mig.

Ha en trevlig helg o krama barn o gubbe.

Kram Lottis

2008-09-26 @ 14:38:17
URL: http://evalottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0