Inredningsrassel

Gäsp trött morgon idag, Prinsen vaknade kl 3 i natt å gallskrek, ont i örat! Nu får det väll ändå vara bra tycker jag. Så det slutade ju med att han skulle sova hos mig, så jag har inte sovit sen kl 3 så känner mig inge vidare pigg, men det får gå. Klart mamma e vaken med sin sjuka älskling. Igår kväll när lilla familjen Nystedt skulle ut och handla kvällsmat så kom min moster, hon skulle ringa och anmäla min dotter till gymnastik, så ska åka iväg idag och köpa henne en ny gymnastik dress och skor. Hoppas att hitta nått i färgerna ljusrosa, vitt och grått. Så stolt så, så nu längar hon gärnet. sitter å fikar på att köpa ett nytt skrivbord än, men funderar på att ta en extra lång skiva så jag kan ha plats för datorn, ritplats till barnen och ev en syhörna, måste lära mig sy saker själv så svårt kan det inte va om man bara kan ha en normal symaskin. Igår kom det ett stort paket med en massa nytt rassel i till mig, inredningsfreak det är jag det!

 
Sängkappa i beige/silver, Taklampa vit/svarta blad, grytvantesett i mörggrå, och sängkläder i vitt/grått
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Åhh, du inredningstokiga...;)

Vart hittar du allt fint?

Skitsnygga tapeter till barnens rum..även sängkappan i grått..

Jag har gjort mig av med alla sängkappor och överkast, tyckte ett tag att det är finare utan..men nu vill jag har tillbaka det igen..suck, min man blir tokig på mig! :)

Varför ger man bort eller kastar?? Det går ju faktiskt att spara en del..



Ha en härlig dag..

2008-09-10 @ 10:09:15
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Tess igen..

F´låt..jag menade beige/silver...

2008-09-10 @ 10:12:50
Postat av: titti

tjollahopp!

när börjar gymnastiken? och vart är den? Vad kostar det osv,,,,funderar på att anmäla moa oxå, Hon känner ju alicia så det vore väl kul om de kunde gå ihop eller ska hon börja med nån annan?



Hör av dig!



Kram

2008-09-10 @ 13:38:04
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: fie

Klart jag hjälper dig vet du bara att säga till =)

Hur mår lill killen då??

2008-09-10 @ 17:30:42
URL: http://fie80.blogg.se/
Postat av: mia

Tack ! får kämpa på bör gå ner 30 kg så de lär ju ta ett tag.... skrattade när jag läste testet hoppas de är ok o kopiera. Hoppas prinsen blir frisk snart!

2008-09-11 @ 10:48:44
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0