Och så ...

Och så ska jag berätta hur det gick på gymnasiken för min dotter, jätte bra det var bland det roligaste hon varit på, och det gick jätte bra även fast inte föräldrar och vuxna fick vara med, kommer bli kyligt att vänta på dem i en timme när det närmar sig jul, men det är det värt. Så när jag kom hem från Ikea så hade jag en solstråle i min hall, det värmer att man gör nått bra som mamma, och inte bara tjatar om allt som de inte får göra.  I morse så tog jag tag i mina barns hårklippning så nu är de så nöjda Prinsen slipper ha hår i ögonen och Prinsessan slipper ha hår ända ner till rumpan som inte gick att trassla ut. De har varit de underbaraste på denna jorden idag hjälpt mig att städa och bädda rent i sina sängar, fick varsinna nya Bamse påslakan och örngott så gick det på ett kick, nått nytt å fint ska de små älsklingarna ha. Nu ska vi prova de nya regnställena jag köpte härromdagen,barnen ska få gå ut och leka själv ska jag ta hand om alla äpplen som trillat ned och sen klippa gräsmattan. Ha  forsatt trevlig Fredag

Kommentarer
Postat av: anne

Vilka fina barn som hjälper till med renbäddning:)Ja oftast känner man sej ju som en tjatmorsa som talar om att du får inte göra si och så...Skönt när allt bara flyter,och man kan visa dem den uppskattning de förtjänar.Ha en skön helg,och hoppas du får det lugnt på jobbet:)

2008-09-12 @ 12:54:53
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker
Postat av: Tess

Alltid lika mysigt å kika in hos dig..alltid nåt nytt :)

Fint det blev med bordet och dom hyllorna kommer bli kanon för pärmar..

Önskar dig en trevlig helg..



Kram

2008-09-12 @ 13:27:50
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0