<3

Blev glatt överaskad då jag kollade in hos Levinda idag igen då hon har haft en tävling där man kan få sitt eget personliga halssmycke med tex. sina barns namn. Det värmde extra då jag såg att hon hade med mitt halsband jag beställde som jag även hade på mig idag på sjukhuset när jag var där med barnen. De är jätte dåliga och har runt 41 i feber så vi har varit fram och tillbaka till sjukhuset under helgen och idag, och troligen i morgon om inte antibiotikan börjar hjälpa.

När något sånt här oväntat händer så förstår man verkligen vad livet är värt och jag hoppas att alla mina läsare kommer att ha en underbar vecka och får mycket sol på er.


Och en bild på mina underbara barn
Alicia & Dewin <3

Kommentarer
Postat av: titti

jätte fina halsband men det du missade var att tävlingen bara var till 13 mars....så den är redan avgjord:S

Det kommer nog fler chanser....

Hoppas verkligen att medicinen hjälper nu....

Försök att ta igen dig så mycket du bara kan...

Kram

2009-04-20 @ 19:30:31
URL: http://tittilundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0