Hejsan alla underbara vänner!

Skriver ett par rader så ni vet att jag lever :D Har haft så mycket på sistonde så blogandet ligger lite på is just nu,
Till veckan ska jag försöka att skriva lite för då är jag ledig. Väntar på att papprena fån anticimex skall komma då skulle ha vart klart redan denna vecka men allt tar ju tid med papper så väntar tålmodigt en vecka till sen blir det telefon terror :P
Och vi ska få redan på Alicias skolplacering håller tumarna för att hon kommer in på Götetorp, det är vad hon själv också vill. Skönt under den kommande veckan så skall det bli ca 10 grader ute så nu försvinner snön och ingen är lyckligare än lilla mig. Fram för våren så man kan börja plantera lite växter.

Ha en underbar helg, nu ska jag mysa med syster framför melodifestivalen

Kommentarer
Postat av: titti

skönt o se att du lever:), var lite orolig där en sväng...

Du jag åker till Ullared på Måndag morgon kl 04:00.

Har du hittat nån bild på kudden? Hur ser den ut då? Kan kanske skicka mms till dig om jag hittar nån... De byter ju sortiment hela tiden så kan inte lova att jag hittar nån. men givetvis så ska jag kolla gumman!

Kram

2009-03-14 @ 20:38:41
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: Anonym

såg ditt mail..... är det de med en stor stjärna eller den med tre stjärnor på rad du ska ha?

Kram

2009-03-15 @ 14:27:27
Postat av: titti again

Hur många?

2009-03-15 @ 14:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0