Den aktiva athleten

Man kan säga att jag är aktiv det kan man, jag bantar när min anda faller mig in, och athlet nja , tja lite åtminstonde när jag bantar. Men den aktiva soffpotatis athleten ingen som har sett eller hört om denna????
Nej bara att invänta och se om någon som kommer på en soffdiet eller nått som funkar.
image42
Idag är det bara en sån där allmänt tråkig och inte alls minnes värd dag. Trött som vanligt och inte bättre när man kommer hem till soptippen heller *asg*, så farligt är det inte bara jag som är en smula överkänslig vad som innefattar stök, men annars skulle det juh inte vara jag eller hur?
image43
Känner mig nöjd med mig själv, och ni som inte gillar mig, hatar mig eller tycker allmänt inget om mig, besvära er inte för jag bryr mig tyverr inte om er ni får inte plats i mitt hjärta ändå, så som mina underbara vänner gör eller min familj....

skulle behöva komma ut på en liten motionsrun da i kväll känner jag men athleten har gått och lagt sig så ensam sitter jag här nu!!!! Vad göra?

I morgon är en sån där allmänt tråkig alldaglig dag igen gå upp 05:40 då min väckarklocka väcker alla som vågar vistas i dess närhet, man håller andan tills man hittar avstängningsknappenimage44, snosar gör den och jag med då jag släpper andetaget, riiiiiiiing pligeling i hela min kropp igen nu måste jag gå upp, men snoooooooossssss är livets lite allmänna göra det bättre på morgonen tills det ringer hysteriskt igen en tredje gång. JAJA bara att ge upp och följa spåret in till badrummet, mmm tandborste i 180, lite macara och rufsa till sig lite i håret knäpper bh,n medan man morgon pissar, fuck klockan är redan 10 över 6, bara att rusa in till min älskade lilla prinsessa, trött som tre och hår åt alla håll hjälper henne att klä sig, ber hene gå ner å sätta sig i soffan, välling pling och upp för rond nr två, min prins däremot han blir värdens lyckligaste när nån kommer sex på morgonen, nästan så han har gjort frukost på sängen till mamma *L* en god gärning ett barn som är helnöjt, klär prinsen rusar runt efter nån frusen matlåda som egentligen inte är apptitlig, bara smakar nått så man överlever dagen. Sätter ungarna i bilen och gasar iväg till DAGIS!!! oiiiii jippi två underbara barn som bara vill bryta sig in för att gå på dagis tack gode gud för detta. Lämnar dem och pussar dem och kramar dem och en  puss till av min prinsessa. Ska precis åka till jobbet då man glömmer nått fel skor? Ingen nyckel? matlådan blev kvar i hallen etc....etc...Ser min morgontrötte manb som man bara vill vara på morgonen. Han lullar i sina kläder inga bekymmer ALLS, i mean it! Fattar inte detta men den perfekta kvinnan, går alltid upp först, tar sitt ansvar ser till att de har ordentliga skor... ska de ha jacka, känner men handen utanför dörren +15 grader nja extra tröja annars där de i svettningar då påersonalen på dagis tyverr inte fattar att mina barn kan ha nya ombyten i sina väskor som DUKTIGA mamma har packat med omsorg. Nej låt dem svettas vet jag, nu kommer ankmamman in hehe....
Nu gasen i 190 i stället in på jobbet svettig jag istället, men han i tid, fatatr inte att jag som börjar tidigast som bara har en kvart från dagis till jobbet, medans min man har en halvtimme på sig???? NÅtt e fel i systemet, ankmamman e framme igen. Nu bara KAFFE!!! Sen är racet igång upp med mina 11 vårdtagare få i dem frukost, kaffe, fika, mat kaffe, mat fika, kaffe ja i evigheters evigheters amen, ser ut som hemma, ingen skilnad kan juh på på jobbet likväl. Här tvättar vi och diskar, städar och allt som kvinnor bör kunna. Men allt blir bar bara man kommer hem till hemmets lugna vrå. Älskar er och det är värt allt, familjen är värd att offra allt för!
image45

Nu skall jag ta kvällen hoppas jag inte tråkade ut er för mycket.image41

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej!
vilken fin blogg du har fått nu! och skojig läsning är det ju med!
kram terez

2007-08-27 @ 11:54:19
Postat av: Hannah

Hahaha!! Dåligt uppdaterat nu, du skäller på mig du hehe.. Blogga kvinna, jag behöver kvällslektyr!!! *asg* Ring mig när du kommer hem om du inte svimmar av trötthet intill ytterdörren!!!

2007-08-30 @ 20:06:14
URL: http://www.Hannah83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0