Personligt!!! Guldlock och färgburken Personligt!!!

Ja allt som handlar om mig och mina närmaste är personligt, och även det jag tycker om dig!

Trött som ett munmintroll efter dagens tjoande och tjimmande med alla barn, idag har min dotter varit på vrångan och sonen varit lättretlig så min dag är fulländad NU!
Men de var på bättre humör efter att H & M kom, lite mer att göra. Älskar mina små juveler men ibland så vill man bara ha semester i tre år haha *L*


I morgon så kommer det en liten tomte å ska kolla på min tvättmaskin som har left sitt eget liv, men nu tystnat då torktumlaren tagit över dess oväsen, aldrig lugn å ro att få. Hoppas bara att det är nått lager så de byter.

Sitter å funderar på att bli brunett nu ett tag har varit blondin så länge nu, gillar nya frächa ideer och brottom får jag helst ska det vara gjort i natt hehe, men vågar inte ge mig in på detta hemma så jag får slå M en plig, hon blir säkert glad att få mina nya ideer att bita i, trivs jätt ebra med min frissa nu karnske för att jag inte är så rädd för förändringar med mitt hår det växer juh ut så varför grina. Satsar stenhårt ser ut så här nu ...
image38
Och denna färgen funderar jag på, min frissyr är ungefär den samma bara ett klipp i luggen så blir det kanoners...
image39




Piper nu ut på äventyr!
image37
Seee yaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0