En latte tack!!!

Mmmmm e så sugen på en stor å goooo latte NU!!! Ska ta stan och Melkers nån dag så man får sig lite lyx kaffe =)
image15
Har juh under senaste tiden haft en hel del sjuka i mitt hem, det e magsjukor och förkyldningar, oroninfektioner och ja allt vad allan heter! Så nu röstar jag för att bli frisk.

Idag så har Hannah, L-G, Jonathan och Melissa varit här på fika, synd att L-G skulle jobba som vanligt men snart kanske vi får sommar så vi kan ha grillkväll, vore väldigt najs.

Sitter här och väntar på att min man ska komma hem med lite kvällsmat till mig är utsvulten, men brukar alltid dröja när min far e med och hämtar mat.
image16
Länkar lite smått efter hösten ska börja att renovera vårt palats då, kommer att bli jätte svårt att flytta härifrån när det kommer ske, vi vill så gärna bygga nytt men vi har tyverr inte fast jobb nån utav oss och snart kommer husbyggena att dra igång på mina svärföräldrars mark där vi helst skulle ha viljat byggt, men det är som vanligt med vårt flyt, men vi överlever det me. Får kolla på andra alternativ, ev så får man väll karnske flytta in till stan för att få tomt. Kan ju va nyttigt att komma från lilla hålan me, men e så kär i denna håla, skrattretande eller hur.
Sånn e det.................


Go kväll nu e det soffa å tv som gäller

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hehe jag vill ha pizza... Pratar me dig i fönen nu.. Höhö.... Tröött..........ZZZZzzzzzz

2007-07-14 @ 22:06:25
URL: http://www.hannah83.blogg.se
Postat av: Anonym

hej gumman!!
tack för titten hihi... hoppas att du mr bättre nu efter all sjuka ni hafft, kaffe nån dag låter topen vi får ta det nån dag när hannah inte jobbar ihjäl sig så vi kan snacka skit hehe.. kramizar

2007-07-14 @ 23:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0