Fredag och utekväll!!!

Tjingeling, igår så var jag och min man ute med min syster och hennes kille, käkade lite mat och bowlade, skit kul hade vi och jag vann hehe....
image19

Idag så skall här städas medans man e barnledig, imorgon så kommer min älskade prisessa hem ka hämta henne på flygplatsen ska bli skönt att få pussa å krama henne.

Vädret här är det kassaste inte varmt och bara regn och vi är i slutet av juli.
Gör snart min sista månad på jobbet, sen så skall andra planer smidas, älskar när det händer saker hela tiden.
Just nu så hjälper jag hannah att länkta tills tisdag, vill vill och vill ja me vore så kul om det blir så, den som lever får se, ja så e det nu in i duschen.......... trevlig helg alle sammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0