Fy vad tråkigt det är jämt nu!!!!

min dotter har vattkoppor så Hannah vill inte leka med mig, har suttit här i två veckor och nja inget nytt och kul har hänt!!! Än i alla fall...

Jo en sak har hänt! vi har kollat på hus och både jag och min man blev kära så nu är det bara att hoppas =)
visning på det idag igen så funderar på att gå dit och hoppa i sängarna och kolla på tv, nej da bara skojsar med er, men jag vill ha det så mycket så det känns som mitt.

Vet ni att i helgen som var så tog jag mig över broa haha syrran tyckte att det var häftigt. Brukar vara en "torris" säger hon men vi får väll ta och ändra på det da. känner verkligen inte för att jobba i helgen 5tim lörd och sönd så man kan inte partaja nått heller kan inte gå bakis till jobbet i skitlukten då vet ingen vad som händer.
Jag och min man har kommit fram till en sak att det händer för lite i våra liv just nu, så vi planerar lite för huset och sen en utlandsresa, men uja ska man i bikinin me??? Hur ska detta gå??? Plastiken nästa! Nu när jag har en pigg period så skulle jag faktiskt försöka att ta mig ner det här sista 10kg som jag vill bli av med. men vet inte vad som hänt med mig, kan du å vakna Karlsson så det blir lite sprätt på oss. Känns inte så muntert att själv trycka in mp3´n i öra å knalla roligare om  man e två.

Nej nu ska jag hämta min plutt på dagis Kramizar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0