Idag har jag

Varit till pappersinsamlingen å helvete vad mycket papper skoghall har, eller nån hade proppfullt väldigt lätt att kasta då. Sen var jag , min man och vår som ner till hamnen och matade änderna D njöt i fulla drag kastede hela mackor på dem hehe inte lätt när man inte ens fyllt två än. Sen var vi ut på öa å hamdlade fanns ingen välling som vanligt SLUT med stora bokstäver jätte kul, hem packade ur det vi hade handlat och sen iväg till affär nr 2 tack att ni hade. Sen for vi hem och städade och gne järnet i väntan på H med familj men ingen har dykt upp så de hade väll fullt upp med annat idag. Funderar nu på att ringa L och ev åka å hälsa på en stund måste bara få se magen.

Tog upp detta med barn för min man igen och han skrek blankt nej så det blir inga fler här hehe bra så man vet, brukar prata igenom vad vi tänker och tycker känns skönt faktiskt.
image130
Mina två killar

Och Lilla Prinsessan
image131


Till veckan så ska jag till frissan och det ska bli himmelskt underbart känner jag, tack gode gud för dig Maria.
Bye bye  till brunetten då
image132


Nej nu ska jag se om jag kan få sprätt på min man Puss



  


Kommentarer
Postat av: Lenkan

Varför ska du inte vara mörkhårig längre?

2007-10-15 @ 12:24:05
URL: http://lenko.blogg.se
Postat av: Hannah

Du är utmanad

2007-10-20 @ 10:06:32
URL: http://www.Hannah83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0